פרטים נוספים

מסכת חימר ורוד ושיבולת שועל

תערובת של חימר ורוד ושיבולת שועל אורגנית, משפרת את גמישות העור ומחדשת את התאים למראה עור צעיר יותר. מתאימה לעור פנים יבש או רגיש. כל המסכות מעולות לערבוב עם מים אבל אפשר לערבב מסכה זו עם יוגורט עבור עור פנים רגיש.

מסכת חימר צהוב וכורכום

תערובת של חימר צהוב וכורכום אורגני, עוזרת לטיפול בפיגמנטציה ומספקת מינרלים חיוניים לעור לשמירה על מראה צעיר ובריא. מתאימה לעור פנים יבש.

מסכת חימר ירוק ופחם פעיל

תערובת של חימר ירוק ופחם פעיל. מעולה לעור שומני, מנקה את הנקבוביות ביסודיות ומסירה תאים מתים. כל המסכות מעולות לערבוב עם מים אבל מסכה זו אפשר לערבב עם חומץ תפוחים וטיפה של שמן אתרי עץ-התה להפחתת הדלקתיות בעור.

שילוב המסכות ביחד

נסו את המסכות ביחד. מרחו על כל אזור את המסכה התאימה. לדוגמה, אם עור הפנים הוא מעורב, מרחו במרכז הפנים את מסכת החימר הירוק והפחם ומסביב את מסכת החימר הורוד ושיבולת השועל.

אופן שימוש

--> הוציאו כמות קטנה מהאבקה (כחצי כפית) וערבבו עם כמות זהה של מים עד להגעת המרקם הרצוי. המרקם צריך להיות משחתי, נוח למריחה אך לא נוזלי מידי. ניתן לערבב עם חומץ תפוחים עבור עור שומני, יוגורט לעור יבש או רגיש. בנוסף, אפשר לערבב עם מי ורדים, דבש או אבוקדו.
לפני השימוש בדקו כמות קטנה מהמסכה על פרק כף היד לוודא שאין רגישות.
--> מרחו בעזרת האצבעות על הפנים והצוואר (מלבד אזור העיניים). השאירו את המסכה על הפנים למשך 5 עד 15 דקות עד שהמסכה מתקשה.
--> שטפו את המסכה במים פושרים וסבון.
--> מרחו קרם לחות לאחר השימוש במסכה לצורך הזנת העור.
* תדירות שימוש מומלצת היא אחת לשבוע.

משקל 

30 גרם

 price/₪17.00

 size/' מסכת חימר צהוב וכורכום '/' מסכת חימר ירוק ופחם פעיל '/' מסכת חימר ורוד ושיבולת שועל '

amount/10