פרטים נוספים

 
פעילות הכנת סבונים היא דרך מעולה להעביר זמן עם הילדים ולהפעיל את היצרתיות שלהם. בערכה 3 תבניות סילקיון להכנת סבונים בשלל צורות, פרחים, ממתקים ובעלי חיים. כל מה שעושים זה בוחרים את בסיס הסבון (לבן או שקוף), חותכים, ממיסים, מוסיפים ריח וצבע ושופכים לתבנית שרוצים. הערכה מגיעה עם דף הוראות.

מה בערכה

- 3 תבניות סיליקון עם צורות שונות
- חצי קילו סבון שקוף ללא SLS
- חצי קילו סבון לבן ללא SLS
- 6 בלוקים של צבעי מיקה
- 30 מ"ל בקבוק ספרי אלכוהול
- 5 מ"ל שמן אתרי תפוז
- 5 מ"ל שמן אתרי לבנדר
- 5 שקיות לאריזת הסבונים
- דף הוראות

מהו סבון בסיס גליצרין?

זהו סבון מוכן המהווה בסיס נהדר ליצירת סבונים. העבודה איתו נעשת דרך המסה המתאפשרת בקלות בזכות תוספת הגליצרין.

במקרה של סבון שקוף, מכניסים גם מרכיבים הדואגים להשאיר את הסבון שקוף.

הסבון בערכה אינו מכיל ,SLS פרבנים ופתלטים ומתאים לכל סוגי העור.

 

מהם צבעי מיקה?

צבעי מיקה נחשבים בטוחים לשימוש על העור. הם אינם מכילים פראבנים, אלכוהול, טלק, וחומרים סינתטיים. הם אינם גורמים לאלרגיות, לסתימת נקבוביות ואינם מייבשים את העור או מזיקים לו. צבעי מיקה בדרך כלל מגיעים בצורה של אבקה דקה שעלולה להתפזר בקלות וללכלך. בערכה ישנם 6 בלוקים של צבעי מיקה, אלו אבקות מיקה בריכוז גבוה שכבר שולבו בסבון. בשביל להוסיף צבע לסבון כל מה שצריך לעשות הוא לחתוך חתיכה מבלוק הצבע ולהמיס ביחד עם בסיס הסבון.

 

מהם שמנים אתריים?

שמנים אתריים מופקים מצמחים ולמעשה מהווים את מיצוי הצמח. שמנים אתריים הינה דרך טבעית להוסיף ריח לסבון. בכל שמן אתרי נמצאים רכיבים פעילים שונים המקנים לשמן את אופיו ופעילותו. הערכה מכילה שני שמנים אתריים:

שמן אתרי לבנדר - הינו שמן מרגיע ומחזק.

שמן אתרי תפוז מתוק – מעורר מצב רוח, מתאים לשימוש לילדים מגיל 3.


מהכמות סבון בערכה ניתן לייצר כמות שנעה בין 15 ל-30 סבונים, תלוי בתבניות הנבחרות.

**תבניות וצבעים יכולים להשתנות בהתאם למלאי הקיים.




price/₪129.00 outofstock
@annasabonana פעילות הכנת סבונים היא דרך מעולה להעביר זמן עם הילדים ולהפעיל את היצרתיות שלהם. בערכה 3 תבניות סילקיון להכנת סבונים בשלל צורות, פרחים, ממתקים ובעלי חיים. כל מה שעושים זה בוחרים את בסיס הסבון (לבן או שקוף), חותכים, ממיסים, מוסיפים ריח וצבע ושופכים לתבנית שרוצים. הערכה מגיעה עם דף הוראות. #ערכתיצירה #ערכה #ערכהלילדים #יצירתסבונים #סבונים #פעילותלילדים #פעילותלחופש ♬ Falling Angel - HCTM